6 Haziran 2007 Çarşamba

ŞEHİT KARDEŞİNDEN ANTİ-HÜRRİYET'E MEKTUP


Bize,şehit kardeşinden gelen e-mail'i noktasına virgülünne dokunmadan yayınlıyoruz.;


''Sevgili anti-hurriyet.com, ben 18 yaşında bir şehit kardeşiyim.Yayınladığınız şehit haberinizi okudum,dayanamadım..Size bir anımı yollamak istedim.Neyse konuya geçeyim:

Abim şehit olmadan önce,babası asker olan sınıf arkadaşımın hastalığı üzerine,hasta ziyaretine gidecektik.Diğer arkadaşlarım,onların anneleri,biz yola koyulduk.Askeri lojmanın kapısına geldik,kimliklerimizi hazırladık.İçeri girmek istediğimizi söyledik.Bir tane asker benim annemin ve diğer arkadaşımın annesinin giremeyeceğini,diğer annelerin girebileceğini söyledi.Eğer başörtüsünü düzeltip!(abuk subuk bi hale sokup) ancak o şekilde girebileceğini söyledi.Anneme ve arkadaşımın annesine çok dokunmuştu bu olay..Söylendiler;kendi vatanımızda misafir gibiyiz dediler ve tepki olarak içeri girmediler..O sıralarda annem şehit annesi değil di tabi.

Aradan 3 sene geçti.Abim askere gitti.Gelmesine 6 ay vardı.Birgün kapı çaldı ve bir subay annemin elini öpüp alnına koydu..O an herşeyi anlamıştık.Annem feryat figan ağlamaya başladı.Sıra cenazedeydi..Bizler tabut başında ağlıyoruk.Yanımıza gelen 2 komutan bizlere sarılıyor,teselli ediyordu..Babam ve benim yanımdan gittikten sonra anneme doğru yöneldi..Annemden komutanlara şöyle bir bağırtı yükseldi;

GİDİN YANIMDAN,GİDİN.BANA ANNE DEMEYİN!!SİZ DEĞİL MİYDİNİZ BENİ LOJMANLARINIZA SOKMAYAN.SİZ DEĞİL MİYDİNİZ ?OĞLUM SİZE ASKERLİK YAPTI..BEN SİZİN DEDİĞİNİZ GİBİ SİZİN ANANIZ DEĞİLİM!!!DALGA GEÇMEKTEN VAZGEÇİN ARTIK!

İşte olaylar böyle gelişti anti hürriyet...Tek dayanağımız olan Türk Silahlı Kuvvetleri resmen bizle dalga geçti.Bu yolladığım olayı sitede yayınlarsanız seviniriz.''



Bu ibretlik hikaye Türkiyemizin acı gerçeğini gözler önüne sermeye yetermi acaba?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sehitimize Allah'tan (cc) rahmet diliyorum.

Sehit ailesine sabirlar diliyorum.

Unutmayinki sehitler insallah kiyamet gününde ailelerine sefaatci olacaklar.

okawango